Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 05.01.2025, 04:45

Бердянська ЗОШ І-ІІ ст. Осипенківської сільської ради Бердянського району Запорізької області

Меню сайту

Каталог файлів


Конспект уроку з математики 1 класу Сєвастєєва С.
[ Викачати з сервера (75.5 Kb) ]30.04.2015, 10:59

 

Тема: Одиниці вартості – копійка, гривня. Обчислення значень виразів.                                                                 Розв’язування задач.

Мета: ознайомити дітей з гривнею, вчити дітей записувати числа у вигляді розрядних доданків, з прикладів на додавання складати приклади на віднімання, вдосконалювати вміння порівнювати іменовані числа, розв’язувати пряму та обернену задачу;

 розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, навички самостійної роботи;

виховувати старанність, охайність, працьовитість.

 

Обладнання: іграшкові монети, гривня металева і паперова, речі для продажу в магазині,картки для індивідуальної роботи, цінники для товарів, короткий запис задач.

                                                                 Хід уроку:

  1. Організація учнів до уроку.

Пролунав уже дзвінок –

Починається урок.

Активним і уважним будь,

І про кмітливість не забудь.

Думай, працюй і твори!

Розум, фантазію всю прояви!

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  • У моїх знайомих хлопців виникла проблема. Вони дещо хочуть придбати в магазині, але не знають чи вистачить їм грошей для придбання іграшок.  Їм потрібна наша допомога.
  1. Актуалізація опорних знань учнів.
  • Але перш ніж ми відправимося до магазину давайте дещо пригадаємо.
  • Вправа «Інтерв¢ю».
  1. Як називаються числа при додаванні?
  2. Як називаються числа при відніманні?
  3. Як знайти невідомий доданок?
  4. Чи можна з приклада на додавання скласти два приклада на віднімання?
  • За зразком складіть два приклади на віднімання (стр.118, впр.2)

10+8=18                               30+7=37                            60+2=62

18-8=10                                37-ÿ=ÿ                              62-ÿ=ÿ

18-10=8                                ÿ-ÿ=ÿ                                ÿ-ÿ=ÿ

 

  1. Робота над темою уроку.
  • Ознайомлення з гривнею.
  • Молодці діти! Але чи можемо ми іти до магазину, адже ми не знаємо скільки у нас є грошей. Давайте подивимося, які гроші у нас є.(Учитель показує монети вартістю 2к., 5к., 10к., 25к., 50к.,1грн. Діти називають. )

100 копійок=1 гривні

Записуємо це так:  100 к. = 1 грн.

Отже, діти, чому дорівнює 1 гривня? (1 грн. = 100 к.)

  • Хвилинка каліграфії
  • Щоб краще запам’ятати, якої вартості є монети – пропишіть їх каліграфічно.

 (Діти каліграфічно прописують 2, 5, 10, 25, 50. Також діти роблять запис у зошиті: 100 к. = 1грн)

  • Первинне закріплення
  • Діти, ми перевірили які гроші у нас. Давайте допоможемо нашим знайомим порахувати скільки грошей у них.(впр.3)(У дітей на партах іграшкові монети. Вони викладають потрібну кількість монет і рахують.)

У Гліба – 3 монети по 10к. і одна -- вартістю 2к.

( 10 + 10 +10 + 2 = 32 (к.))

У Олеся – 5 монет по 10 к. і одна -- вартістю  5к.

( 10 + 10 + 10 + 10 + 10 + 5 = 55 (к.))

У Сашка – 2 монети по 10 к.

(10 + 10 = 20 (к.))

  • Як ви думаєте, у кого із хлопців найбільше монет?(У Олеся) А копійок?(У Олеся)

 

  • Порівняння іменованих чисел
  • У нашому магазині продаються різні речі. На кожній з них є цінник. А у нас з вами 1 гривня. Давайте перевіримо, чи вистачить нам цих грошей для придбання деяких речей? (впр.4)

(Вчитель бире 2 предмети з цінниками і пропонує дітям порівняти суму цін з 1 гривнею. Один учень записує приклад біля дошки, інші – у зошитах. Останній приклад самостійно.)

50 к. + 40 к. ÿ 1 грн.               50 к. + 50 к. ÿ 1 грн.                     19к. – 9к. ÿ 1 грн.

  • Фізкультхвилинка

 

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз – присіли, другий – встали.

Всі за парти посідали.

 

 

 

 

 

  1. Розвиток математичних знань.
  • Ми з вами з’ясували, що можемо придбати в магазині. Але для того, щоб придбати ці речі , треба виконати завдання.
  • Записати числа у вигляді суми розрядних доданків за зразком (впр.1 з коментуванням)

16 = 10 + 6                             24 = ÿ + ÿ                           53 = ÿ + ÿ

81 = 80 + 1                             79 = ÿ + ÿ                           45 = ÿ + ÿ

  • Індивідуальна робота

(Кожен учень отримує картку із завданням. Перше завдання аналогічне до попереднього. Друге – робота з геометричним матеріалом.)

  • Робота над задачами (Задача 6)
  • Діти з високим рівнем розв’язують задачу самостійно після аналізу. Діти з достатнім та середнім рівнем користуються схемою ÿ +7 = 10. Діти бачать, що це задача на знаходження невідомого доданка.
  1. Про що задача?
  2. Що означає число 10? 7?
  3. Про що потрібно дізнатися в задачі?
  4. Якою дією потрібно розв’язати задачу? (Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок. 10 – 7 = 3(л))

 

  • Творча робота. Складання оберненої задачі.
  • А тепер складіть задачу обернену до цієї задачі.

Варіанти:

Місткість відра -- ?                               Місткість відра – 10л

Було – 7л                                                Було -- ? л                            

Долили – 3л                                           Долили – 3л       

             

  • Молодці діти! Ви з усім впорались. Нарешті ми можемо придбати те, що нам потрібно.

(Одна дитина виконує роль продавця. Інші підходять обирають товар. Потім рахують якою повинна бути здача. Покупець і продавець перевіряють відповідь один одного. Продавця можна поміняти.)

 

  1. Підсумок уроку

Заглянуло сонечко до нас на мить,

Дуже швидко час біжить.

Вже підсумки нам потрібно підбити,

Чому сьогодні зуміли навчитись?

 

  • Метод «Незакінчене речення»
  • Урок навчив мене…
  • Найцікавіше завдання було…
  • Найважчим на уроці було…
  • Настрій після уроку…
Категорія: Мої файли | Додав: vitoscka
Переглядів: 4561 | Завантажень: 159 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz